آرزوهای من

بلاگفا خراب شد و کلبه آرزوهام رو به اینجا منتقل کردم.

آرزوهای من

بلاگفا خراب شد و کلبه آرزوهام رو به اینجا منتقل کردم.

یک دفترچه خاطرات در بلاگفا داشتم که برام خیلی عزیز و دوست داشتنی بود،این آدرسشه :

http://omidhayman.blogfa.com/

اما متاسفانه سرویس بلاگفا برای مدت طولانی خراب شد . بعد از چند ماه هم که درست شد، کلبه ی آرزوهام خراب شده بود و نتونستم برم بازش کنم، تصمیم گرفتم بیام اینجا و ادامه دلنوشته ها و خاطراتم رو بنویسم.

پیام های کوتاه

اگه میتونستم

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۵ ب.ظ
اگه میتونستم ده تا بچه به دنیا بیارم میاوردم و به عزیزانی که دوستشون دارم و بچه دار نمیشن میدادم

ولی حیف که نمیتونم

حتی یه دونه شو بیارم

حتی برای خودم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۸
آرزو الف

نظرات  (۳)

۰۸ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۰ ℳℐℒÅÐ .ℳ.
مے توانے با نگاهے בر בلم غوغاڪنے باز این آرامِ عاشق پیشـہ را رسوا ڪنے
 مے توانے یڪ نفس باران شوے بر פֿـاڪِ בل تا ڪـہ سامانم شوے بازاین בل احیا ڪنے
 مے توانے بعـב ان آوارگے ها یڪ شبے سربـہ בامانم گذارے راز בل افشا ڪنے
مے توانے همسفر بامن شوے تا مرز عشق تاڪمے آرامشت را نزב من پیـבا ڪنے
 مے توانے مُلڪ בل را با محبت جانِ من تا ابـב شیرین بـہ نامت با سنـב امضا ڪنے
برای اینکه ازدواج نکردی؟/////
پاسخ:
آدرس وب قبلیمو تو توضیحات این وبم نوشتم، اونجا متوجه میشید که مشکل از کجاست
ان شاءالله که خدا یه بچه صالح و سالم رو بهتون میده زیاد تو فکرش نباشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی