آرزوهای من

بلاگفا خراب شد و کلبه آرزوهام رو به اینجا منتقل کردم.

آرزوهای من

بلاگفا خراب شد و کلبه آرزوهام رو به اینجا منتقل کردم.

یک دفترچه خاطرات در بلاگفا داشتم که برام خیلی عزیز و دوست داشتنی بود،این آدرسشه :

http://omidhayman.blogfa.com/

اما متاسفانه سرویس بلاگفا برای مدت طولانی خراب شد . بعد از چند ماه هم که درست شد، کلبه ی آرزوهام خراب شده بود و نتونستم برم بازش کنم، تصمیم گرفتم بیام اینجا و ادامه دلنوشته ها و خاطراتم رو بنویسم.

پیام های کوتاه

گناهکارم

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ب.ظ

یه حدیث در جائی دیدم اینطوری نوشته بود:


هرکه را شدت و مصیبتی برسد 70 بار بگوید:


یا اللهُ یا محمدُ یا علیُ یا فاطمة یا صاحب الزمان ِ، ادرکنی و لا تهلکنی.


ای خدا، ای محمد، ای علی، ای فاطمه، ای صاحب الزمان، مرا دریاب و هلاکم نکن. (صحیفهٔ مهدیه : 635)


بعضی وقتا خیلی دلم میگیره اما این ذکرها رو نمیتونم بگم، یعنی روم نمیشه که بگم


اینقد خودم رو گناهکار میدونم که روم نمیشه ائمه و حتی خدا رو صدا بزنم 


میدونم که گناهکارم، حواسم هست که دارم گناه میکنم، اما نمیدونم و نمیتونم گناهام رو ترک کنم، خیلی از خدا دور هستم ، دلم میخواد به خدا و اهل بیت نزدیک بشم اما نمیدونم چجوری

شایدم میدونم، بله میدونم

راهش ترک گناهه

ولی شیطون اجازه نمیده که ترک کنم

دلم میخواد از شیطون و نفسم شکست نخورم، دلم میخواد اونقدر قدرتم زیاد بشه که بتونم شکستشون بدم ولی ..

ولی اراده ضعیفی دارم


خدایا خودت کمکم کن ..


آخرش برمیگردم به خودت، یعنی تنها کسی که میتونه دستمو بگیره و کمکم کنی تو هستی، ببخش که با پرروئی میام سراغت، اما چاره ی دیگه ای ندارم ..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۹
آرزو الف

نظرات  (۲)

۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۲ آب و گِـــــل
سلام یه جایی مطلبی در این مورد خوندم بنظرم جالب اومد آدرسشو  میذارم اگر تمایل داشتید مراجعه بفرمایید ....

http://bayanmanavi.ir/post/897

من این جور مواقع بخودم میگم هر چی که باشم مهم اینه که خدا دوسم دارم حتی اگر گناهام به اندازه کوه باشه پس ولش نمیکنم ..... مگه غیر این ریسمان محکم چیز بهتری داریم ....
 با خیار کاکل بسر بروزم

  http://abogel.blog.ir/
سلام این احساسی که شما داری اکثر آدم ها هم دارن من هم خیلی وقت ها این احساس رو میکنم که گناه کارم ولی وقتی چیزی از خدا میخوام بدون معطلی بهم میده و این باعث میشه که به خودم امیدوار بشم پس به رحیمیت خدا اطمینان داشته باش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی