آرزوهای من

بلاگفا خراب شد و کلبه آرزوهام رو به اینجا منتقل کردم.

آرزوهای من

بلاگفا خراب شد و کلبه آرزوهام رو به اینجا منتقل کردم.

یک دفترچه خاطرات در بلاگفا داشتم که برام خیلی عزیز و دوست داشتنی بود،این آدرسشه :

http://omidhayman.blogfa.com/

اما متاسفانه سرویس بلاگفا برای مدت طولانی خراب شد . بعد از چند ماه هم که درست شد، کلبه ی آرزوهام خراب شده بود و نتونستم برم بازش کنم، تصمیم گرفتم بیام اینجا و ادامه دلنوشته ها و خاطراتم رو بنویسم.

پیام های کوتاه

آدم از دست خودش سیر که شد میمیرد ..

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۳۴ ب.ظ

آدم از دست خودش سیر که شد میمیرد
مثل یک شیر به زنجیر که شد میمیرد

زندگی هرنفسش نقش جدیدی دارد
آدمی بی کس و دلگیر که شد میمیرد

موج دریای وجود تو چه‌ زیبا شده است
سهم دل موج نفس گیر که شد میمیرد

کوچه باغ دل عاشق شده چون فصل بهار
وقت دیدار کمی دیر که شد میمیرد

غزلم مثل غزالی است که تنها مانده
نفس گرم غزل پیر که شد میمیرد

ساقی اینجا شده تنها و غریب دل خود
تن اسیر غم شبگیر که شد میمیرد
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۶
آرزو الف

نظرات  (۱)

خیلی زیبا بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی